یه وقت زشت نباشه؟

یه وقت زشت نباشه؟


میگم یه وقت زشت نباشه
به جای دست تقدیر همش شصت تقدیر رو به ماست مردد

 

ميگم يه وقت زشت نباشه ما به عنوان يه دختر سیبیل بر نداشتيم؟؟

 

میگم یه وخت..
تیم ملی ناراحت نشه من آهنگ نخوندم واسشون ؟

 

یه وقت زشت نباشه

تو کل آسمونای دنیا ما یه ستاره نداریم
تو کل بانکای دنیا هزار تومن پول نداریم
تو جام جهانی برزیلم حرفی واسه گفتن نداریم  

آرزوی دوستام اینه که پزشک و مهندس شن.اون وخت آرزوی من هنوز اینه که خواننده های موردعلاقه مو از نزدیک ببینم!یه وقت زشت نباشه.زشته؟

یه وقت زشت نباشه . گودزیلای همسایمون معدلش شده 19.50 خودشو تو خونه حبس کرده !؟

من هم سن اون بودم معدلم شد 13 تا خونه با کیف روپایی زدم!

يه وخت زشت نباشه بيماراي ما انتهاي راهرو سمت چپ بستري نميشن !

ميگم يه وقت زشت نباشه
به عنوان يه دختر هرروز يه پسر نمياد دنبالمون بريم بيرون !


ميگم زشت نباشه يه وقت من نميخوام آرزوهامو به گور ببرم و هنوز اميدوارم!!!!



نظرات شما عزیزان:

ehsan
ساعت17:13---22 تير 1393
salam parisaaaaaa , kkhieli kheili bahal boood
damet garm
LIKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 21 تير 1393برچسب:, ] [ 16:17 ] [ پریسا ] [ ]